25.3.07

Kostýmy, natáčení a Míša Šumachr

Konečně jsem se zastavil u počítače. Víkend byl celkem hektický.
V sobotu jsem byl na oslavě narozenin kamarádky. Ta byla zvláštní v tom, že jsme na ni téměř všichni šli v historických kostýmech, který jsme si vypůjčili z Janáčkova divadla. Měl jsem takovej dlouhej černej kantorskej plášť, vyšívanej límec a zlatej řetěz s medailí (ala hip-hoper). Jestli se z té akce ke mně dostanou fotky, třeba je sem hodím. :) Ale nemyslím, že něco bude, focení rád nemám a nikde jsem nepózoval. :-) Celkově ale celkem fajn akce.
Hned další den, jak jsem dojel domů, jsem se sotva najedl a hurá na natáčení filmu. Protože z toho našeho prdelákova v neděli nic nejede, půjčil mi děda auto. Poprvé jsem jel sám v autě! No musím přiznat, že to bylo fiasko, sice jsem nic nikde neškrábl, ale jednou jsem nedal přednost protijedoucímu na křižovatce ("byl ještě moc daleko" :-D), zajetí do řady vozidel, kdy zadek auta byl v půlce silnice apod... prostě móóc mýho neoblíbenýho couvání bylo. Ale co, člověk se učí. :)
Natáčení bylo v pohodě, točil jsem jako "kaskadér" pár scén boje s upírem pro prostřihy do filmu. Takový trošku náročnější bylo padnout na stůl plný prázdných flašek (napoprvé jsem do toho padl, když kamera nejela, ten stůl nebyl stabilní :), trochu jsem si z těch střepů pořezal ruku. A druhá náročnější scéna byla, když mi upír přerazil skleněnou tabuli o hlavu, to naštěstí bylo bez úrazu. Na obrazovce to asi nebude vypadat nijak extra; rozdíl ale je, že v profi filmech používají speciální tříštivý sklo, tady to bylo opravdový, tak musel upír trošku přitlačit. :-D
Pak zase jízda autem, všichni to přežili, já taky a konečně po 2 dnech sedím doma... mám hlad jako vlk, jdu něco zblajznout.

Žádné komentáře: