3.3.07

Jsem nemocnej

Tak mě skolila nějaká zákeřná choroba. Podle toho, že jsem měl 39,2˚C horečky (teď "jen" 38˚C), přitom nemám rýmu ani kašel a zároveň mě nechutně bolí v krku, tipuju to na angínu. Hrůza, nemůžu si dovolit být nemocnej. :-/ Jsem teď 12 hodin ležel, potil se jak sumista v sauně, třikrát jsem měnil peřiny. V pondělí půjdu k doktorovi, ten mě nechá doma s antibiotikama... hezký je, že hned v pondělí mám cvika, který jsou nutný k zápočtu, to samý i ve čtvrtek jedna přednáška a navíc další cvika, který budou asi nezbytný k vytvoření projektu. Jo a ještě musím do pondělka udělat jeden úkol v Javě, s tou horečkou to bude super. Víceméně ho mám, ale doladit, přidat nějaký ty komentáře a tak.
No uvidíme, co bude... s těma povinnejma cvikama a přednáškama mě ale žerou, pak se nemají divit, že jim tam lezou lidi s bacilama a šíří se to dál.
Teď do sebe kopnu kotel čaje, Paralen a jdu se zabalit zase do peřin, koupil jsem si v pátek (kdy jsem šel s tou horečkou z přednášky) skripta do paralelních systémů (k tomuto předmětu jsou jen ne moc říkající slajdy, videozáznamy přednášek zakázal) a hlavně další comicsbook č. 5 se Spider-manem, takže si budu číst, než padnu únavou... chtělo by to notebook, takhle u stolu je to s horečkou hrozný.

Aktualizace (5.3.)
Tak jsem se dnes vrátil od doktora s antibiotikama a až příští čtvrtek mám jít na kontrolu. Pěkný teda. Horečky mě neopouštějí, v krku mě bolí míň a už můžu jakž takž něco sníst i s těma aftama v puse. :-| Snad to přežiju.
K posteli jsem si přitáhl všechny moje terárka a krabičky s pavoukama, aspoň se mám na co dívat, když není chuť a síla sedět u počítače. :-) Včera se svlíkla Fasciáta, mým 6. pavoučím smyslem cítím, že se blíží svlek i dalších spolubydlících. Jo a dostal jsem malou televizku místo té staré poruchové bedny, co jsem měl. Má dokonce i dálkový ovládání, to je luxus todleto! :-D

Žádné komentáře: