8.3.07

Jsem nemocnej II

Moje trýznění pokračuje dál. V pondělí jsem sice dostal prášky, v krku už mě nebolí, afty taky ne, jenže se objevila nová komplikace. Nevím, jestli je to kvůli těm aftům nebo něčemu jinýmu, ale v puse mám pocit, jak kdybych ji měl celou spálenou. Hrozně citlivý patro, dásně, navíc mám pocit, že mi rostou osmičky (nemůže to být kvůli tomu? Nebo to cítím jen kvůli vyšší citlivosti dásní?) Sníst či vypít cokoliv je skoro nadlidský úkol, jak to nehorázně štípe a škrábe, jednou za 2 dny si dám talíř polívky a tím to končí. Z pití jen čistou vodu, kloktám šalvějovej čaj. Ale prostě se to nijak nelepší, asi pojedu za doktorem znova. Od toho pátku jsem zhubl snad 2 kila, což je u ektomorfa celkem dost. Mám hlad a jsem proto furt unavenej, takže celý dny jen spím a spím. Teda jak kdy... teď jsem se ve 4 ráno vzbudil, jsem unavenej, ale usnout už mi nejde. Mám strašnou chuť na jogurt, sice je to mléčnej výrobek, ale já s krkem už nic nemám, asi si ho dám. Je to jediný, co můžu jíst... snad to nebude moc štípat.
Snad tady tu patálii přežiju bez újmy na zdraví. :-]

Žádné komentáře: