28.3.07

Vyhlazování fontů ve Windows XP

Zkusil jsem si ve Windows XP otestovat kvalitu fontů při různých druzích vyhlazování. Osobně se mi totiž líbí vyhlazování ClearType, někteří ho ale nesnáší, že se to nedá číst. Podle mě se to naopak čte daleko lépe. Ještě mě napadlo, že obrázek může vypadat "vyhlazen" na každém monitoru jinak, ClearType je určeno pro LCD monitory a ten já mám (Eizo FlexScan M1700).
Co si myslíte vy, který typ vyhlazování fontu se vám líbí nejvíc? Pište do komentářů. Já se na to budu muset podívat z jiných počítačů, abych viděl rozdíl, jestli nějaký je. :-) Doporučuji kliknout na obrázek a prohlédnout si ho ve skutečné velikosti, zde na blogu je skutečný vzhled deformován změnou velikosti obrázku.


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Já nemám LCD, ale nejlíp se mi čte to standartní vyhlazování. To poslední se mi zdá rozmazaný.