11.3.07

Tak jde čas

Poslední dny se celkem pekelně nudím, protože jak jsem nemocnej, není pořádně co dělat. Mám přehozenej biorytmus, takže vstávám v 6 večer a chodím spát v 6 ráno. Zdraví se už lepší, to Tantum Verde, co jsem si koupil, sice chutná jako zhnisanej obvaz, ale pomáhá. Takže už začínám jíst, už to tolik nebolí a neštípe. Ale jak jsem byl zvyklej nejíst, tak už nežeru jak dřív, stačí mi talíř jídla na celej den. Musím se rozežírat postupně. :-) Příští týden už budu snad úplně fit.
Ve volným čase jsem si začal hrát s operačním systémem Gentoo Linux, asi ho nasadím jako hlavní operační systém, protože ten Slackware, co mám už 5 let, začíná projevovat známky nestability... ono když ten Slackware nemá tak dobrej balíčkovací systém, jako Gentoo a instaluje se tam pořád nějaká knihovna jedna přes druhou, asi to moc neseká dobrotu. Nevýhoda u Gentoo je, že ten systém pořádně neznám, tak v tom občas tápu, ale to se naučím... pak nebudu instalovat balíček openoffice, ale openoffice-bin a nezabere mi to počítače celodenní kompilací.
Jinak koukám na filmy, už jsem viděl snad všechny, co tu na počítači mám, musím zase sehnat nový. Moc mě zaujali Potomci lidí díky té skvělé realistické kameře a co nejdelším záběrům.
Taky se mi svlíkají ostošest pavouci - Hysterocrates gigas (1), P. cambridgei a teď se zapavučinoval i největší A. geniculata (bude to 10. jubilejní svlek :-).
Měl bych začít něco dělat se školou, už mi je líp, že dokážu i trochu přemýšlet, tak musím zbastlit aspoň nějaký projekty.

Žádné komentáře: