18.9.06

Gaudeamus2

Tak konečně mám taky bankovní účet. Po konzultacích s pár lidma na netu jsem se rozhodl pro studentský účet Gaudeamus2 Komerční banky. Protože jsem předtím nevěděl ani prd o tom, co to vlastně všechno obnáší, bylo to se mnou těžký. :-) Ale když se o tom pochvalně zmiňuje většina, tak proč ne?
Účet jsem chtěl kvůli tomu, aby mi případný výdělky z brigád nechodily složenkou a nemusel jsem dávat číslo účtu mamky, která s náma už ani nebydlí a složitě by se ty peníze předávaly. Taky chodit každej měsíc extra na poštu se složenkou s platbou za mobil se mi moc nechce.
V balíčku je sice několik služeb, co vůbec nevyužiju, ale není jich tam moc. Hlavně jsem chtěl, abych si mohl účet spravovat přes net. Na to je údajně nej eBanka, ale účtují si pálky za každou kravinu. S Gaudeamem2 platím 20 Kč měsíčně paušál (mám tu rozšířenou verzi), což není tak zlý, při vybírání z automatů KB neplatím nic.

Takže jsem si zavolal na linku KB a oni, že mi dohodí nějakýho finančního poradce. Nato se ozvala mamka, že má známou z KB a ta že sbírá svoje "ovečky". :-) Tak fajn, nechal jsem si to zřídit u ní. Týden mi chodily na mobil nějaký záhadný SMSky, že účet byl otevřenej, že mám to a to heslo apod. Včera jsem si zajel podepsat tu haldu papírů, dostal jsem i hodinky (který nosit nebudu, protože mám na čas mobil) a hurá domů.
Ze zkušeností jsem věděl, že portál pro přístup k účtu www.mojebanka.cz je Internet Explorer only. :-( Celkem na houby, musel jsem teda rebootnout do Windows, pustit ten zatracenej děravej Internet Explorer. A s tím další problém - až po volání na helpdesk jsem zjistil, že mám starou verzi Javy. :-P Stáhl jsem novější, nefungovala, stáhl jsem ještě novější (co tam mají ke stažení na jejich stránkách) a už to konečně šlape.
Tak uvidíme, jak si teď budu s účtem hospodařit. :-)

Žádné komentáře: