5.9.06

První řízení auta

Včera jsem zašel na první lekci autoškoly (teorie). Nejprve nějaký ty organizační věci, pak nám instruktor vysvětloval křižovatky, nějaký to instruktážní video. No skoro 2 hodinky to zabralo, ale líbí se mi to! A už zítra v 8:30 mám první jízdy! Sice to bude asi jen vysvětlování "toto je volant, toto je řadicí páka, ...", ale nevadí.

Dnes za mnou dojel děda, jestli bych si nechtěl zkusit jízdu v areálu, kde se seče tráva - nic tam nejezdí, nic a nikoho tam skoro neohrožuju. Tak proč ne. Dojeli jsme tam, sedl jsem za volant, nastartoval, zařadil, pomaaaaliiičku se rozjel a jezdil si tam na jedničku nebo dvojku dokolečka, učil se startovat (chcípalo mi to pořád - ty pedály jsou děsně citlivý! Člověk nechce, aby mu ten motor neřval, tak moc na plyn nešlape a ono to chcípne), nějakou tu jízdu pozpátku apod. Zaměstnanci, co tam pracovali na poli, si říkali, co za blázna tam jezdí pořád dokolečka, tak se jim to muselo vysvětlovat. :-D Pak jsem do toho zkoušel ještě zakomponovat blinkry (na ty jsem pořád zapomínal)...
No na první den myslím, že toho bylo až až. :-) Doufám, že mi to nějak přejde do krve a zautomatizuju to. 20 hodin jízd se mi začíná zdát hodně málo. :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

20 hodin je malo to máš pravdu