23.9.06

Opera 9.02

Před pár dny vyšla další verze Opery 9.02. Nudil jsem se a tak jsem si řekl, že to vyzkouším. Jsem dlouholetý fanda a uživatel Firefoxu, tak jsem byl zvědavej, jak Opera pokročila od nějaké verze 6, kdy jsem ji testoval naposledy. Na pár dní ji budu zkoušet a uvidíme.
Tak v prvé řadě mě potěšila menší náročnost na systém, než má Firefox. Vadí mi teda věci jako integrovaný mail/IRC klient, cosi na poznámky... zbytečný věci (pro mě), který bych osobně radši vyřadil; proto jsem taky opustil Mozillu a přešel na ten Firefox. Zobrazování stránek ale není takový, na jaký jsem zvyklej: občas chybí rámeček u checkboxu nebo nějakýho grafickýho prvku, tady na bloggeru při editaci textu divně funguje zalamování textu (článeček jsem musel překopírovat do Firefoxu a odeslat z něj)... no co, i Firefox má svý mouchy, který už beru automaticky. :-)
Uvidíme, budu Operu nějakou dobu používat a schválně, jestli mě přesvědčí k dlouhodobějšímu používání. Firefox totiž zatím vede. :-)

Žádné komentáře: