24.9.06

Hlad!!

Dnes ráno po páté hodině jsem se probudil s děsným hladem. Byl jsem z toho tak zesláblej, že se mi ručičky třepaly... musel jsem se zvednout a jít si pro jídlo, usnout se prostě nedalo.

Už třetí týden žiju v domě sám s bratrem (+ jeho holkou), staráme se o sebe víceméně sami. Pravda, naši nebo babička občas vypomůže třeba jídlem, aby to nebyl takovej skok, ale prostě žijeme si tu sami. Brácha vydělává, takže on nějaký prachy má, u mě je to horší - dostávám teda nějakou tu finační podporu od našich, na měsíc to vyjde na 4 tisíce. Z toho platím cca 2500 měsíčně inkaso, takže se zbytkem musím nějak vystačit na další věci. Občas si přivydělám nějakou brigádou, pokud se najde, během školního roku to ale bude asi horší. No uvidíme.
Zatím není ani tak velkej problém nedostatek peněz, jako spíš to, že najednou nikdo nevaří, neuklízí... Má to svoje klady i zápory. Ke kladům patří to, že nemusím jíst jídla, co mi nechutnají, k záporům patří to, že dojdu domů a není navařený a připravený jídlo. Proto jsem měl včera takovej hlad... zrovna nic nebylo k mání a už se mi nechtělo vychystávat další jídlo, tak jsem šel spát... a v 5 se vzbudil. :-)
Celkově mi to ale takhle vyhovuje - nikdo neotravuje, nebuzeruje... to, že si musím sám vařit, prát, žehlit, to je taková malá oběť, kterou jsem za to ochoten podstoupit. Člověk si zvykne. :-)

Žádné komentáře: