2.9.06

Týden utekl, ani nevím jak

Je sice sobota večer, ale už to beru jako konec týdne. Sranda. Jestli to takhle půjde dál, je ze mě děda, ani se nenaděju. :-)

Dnes jsem si zajel do Tesca koupit novou myš. Vybral jsem si obyčejnou kuličkovou PS/2 myš Trust MI-1200. Holt ta moje stará už dosluhuje, na občasný neposlouchání směru hlavně odmítá reagovat na obyčejnej stisk levýho tlačítka; mám ji taky už 2 roky. :) Cestou domů z Brna jsem viděl něco málo z toho leteckýho dne CIAF na nedalekým tuřanským letišti. Sranda - hromada lidí zavřená za drahý peníze za plotem, aby to měli všechno "zblízka", ještě větší banda lidí venku na polích, podél silnic a viděli to samý a zadarmo. :-) Pro mě to nemá takový kouzlo , letadla tu vidím lítat denně, stíhačky si tu nacvičovaly sestavy 3 dny dopředu, takže už jsem to všecko viděl. :-) No tak dobře, všechno ne. ;-)
Ale zpět k mé myšce. Celou cestu zpět jsem se těšil jak babka na důchod, až ji vybalím, zapojím a okusím krásy klikání s novým hardwarem. Tak jsem ji po návratu vybalil a ... nejprve jsem nevěděl, jestli si dělají srandu a nebo si to fakt mám složit sám: myš měla ustřihnutej konektor, kterej byl úhledně přibalenej vedle! To jsem jaksi nepochopil... no v pondělí to pojedu reklamovat, jsem zvědavej, jestli mi to uznají. :-] Kéž bych měl digitál, abych tu blbost mohl zvěčnit!

Dál jsem si od bratrance nechal naskenovat školní diplomy a nějaký ty Cisco certifikáty. Nakladatelství nejspíš dostalo zakázku od nějakýho klienta se zbrojním průmyslem a požaduje nějakou kvalifikaci těch, co to překládají. Ne, že bych si zas tak málo věřil, ale bojím bojím, aby pak případně chybou v mým překladu někomu neutrhl nějakej granát pracky. :))

No nic, zase jsem něco málo napsal, musím si tu trochu pouklízet, nachystat jídlo, oblečení... zítra jedu zas dělat securiťáka na Masarykův okruh, koná se tam Mistrovství světa cestovních vozů. To zas bude celej den kravál! :-] Hlavně ať je použitelný počasí. Dojedu domů a bude konec týdne... proto píšu, že týden uběhl, ani nevím jak. :-)

Žádné komentáře: