3.1.07

Musím... jít... na... Yamato!!!

Včera jsem zahlídl na jedné reklamní ploše plakát s upoutávkou na jakýsi Yamato. Viděl jsem velkej buben, Japonsko... hmm, to by mohlo znít dobře, mám rád takovou hudbu. Safri Duo, Stomp se mi líbí už dlouho.
Jak jsem přišel domů, začal jsem o tom něco zjišťovat na netu, kdy a kde to bude a podobně. Hlavní jsou jejich stránky - www.yamato.jp, i když video z jednoho představení jsem našel až na Googlu zde (doporučuju shlédnout, lahůdečka!). Bude to 7.2. v Brně v Janáčkově divadle, ceny jsou zajímavý - nejlevnější od 690 Kč, nejdražší za 1390 Kč. :-( Našel jsem ale i na jedněch stránkách (jakých, to neprozradím, důvod pochopíte níže) možnost vyhrát vstupenky "soutěží", stačí jen zaslat SMSku se správnou odpovědí (kterou jsem si hned našel na netu) a pokud budete třicátí, tak vyhrajete. Problém je, že SMS stojí 30 Kč. Ale tak co, pro jednou to zkusit můžu. Pošlu a samozřejmě, že jsem nevyhrál, byl jsem 17. v pořadí. Navíc jsem se dozvěděl, že vyhrává každý 35. a že jde o vstupenky právě na tu nejlevnější variantu, jsem se podíval na náhled sálu pro tento titul a ony jsou to místa někde v bočních balkónech či úplně kdesi vzadu; no snad to bude aspoň dobře slyšet. :)
Každopádně pořád mi to vrtalo hlavou, dyť já sakra nikam nechodím, tak jednou za čas na takovou akci si zajít můžu, ne? Zkusím to přes ty SMSky... vypočítal jsem si, že když jsem 17.-tej a musím být 35.-tej, tak je to k zaslání 18 SMSek. 18*30 = 540 Kč, pořád mě to vyjde o 150 Kč levněji. Ale co trošku zariskovat a počkat si, až tam napíšou i další lidi a až to bude na číslu 25, tak napsat rychle 10 SMSek a vyjde mě to na něco přes 300 Kč? No jo, ale co když ti lidi myslí stejně jak já a navíc jsou bohatší, tak klidně napíšou těch 18 SMSek? Nebude lepší to radši napsat hned, ať to mám v suchu? A co když mě do toho posílání SMSek někdo vleze a zrovna tu 35. napíše on, to pak budu mít 500 Kč v prdeli a oči pro pláč. Počkal jsem si tedy až do 1 hodiny ráno, kdy většina lidí spí a tudíž nehrozí snad taková konkurence, navíc ty stránky nejsou zas tak moc navštěvovaný, tak o tom tolik lidí neví. Pak jsem se na to vybodl a řekl jsem si "napíšu ty SMSky ráno, třeba se to o nějaký číslo zvedne". Po učení se na matiku jsem šel spát, o půl páté ráno se vzbudím a furt na to myslím - co když mě někdo trumfne? Ještě vydrž, v 8 ráno napíšeš a vyhraješ... nee, já to nevydržíím! Hodinu a půl sem se tam převaloval, pak jsem vzal mobil a napsal SMS... hmm, 18.-tej, tak to moc lidí za ty 4 hodiny nenapsalo. :) Tak jsem napsal 4 SMS a najednou dojde SMSka, že "Vaši zprávu bohužel nemůžeme doručit, protože jste překročili limit pro SMS. Zkuste to prosím později. Do 2 hodin vám bude limit obnoven. Vodafone". Doprdeléééé!! Takhle mi to uteče před nosem! :-( Pokud může odeslat 2 SMS během 3 hodin, tak je to těch zbylých 15 SMS za minimálně 22,5 hodiny, krucipísek! Ale já se nevzdám... jednou za půl dne napíšu SMSku a jak se to číslo budu blížit k 35, tak si půjčím od rodiny mobily a budu psát jednotlivě z každýho z nich! Já ten lístek prostě mít musím!!!

Žádné komentáře: