4.1.07

Yamato je (skoro) moje!

Během celého dne jsem průběžně tak jednou za 4 hodiny poslal SMSku (podle pravidel soutěže zde), dozvídal jsem se průběžně, na jaké pozici jsem... 18, 19, 22, 26! V noci, jak odešel kámoš, jsem poslal ještě jednu a najednou jsem byl 29. Sáákra, už jen 6 SMSek a bude tu ono vítězné 35. místo!! Poslal jsem tedy SMSku ještě jednu, abych mohl zítra ráno poslat zbývajících 5 SMSsek, který jsem chtěl poslat nějak od babičky a dědy zároveň ze všech mobilů. Ale najednou vidím, že jsem 31.! Což znamenalo, že jsem o ten lístek nejspíš neměl zájem jen já! Zachvátila mě úzkost - jsem do toho vrazil přes 300 Kč a teď to nemám vyhrát??
Hned jsem se obrátil na ICQ, sice byla 1 hodina ráno, ale ještě se pár kamarádů našlo. Hned jsem je požádal, jestli by neposlali každý 2 SMSky, že jim to pak zaplatím. Naštěstí jsou na mě všichni hodní a poslali... Iveta 32, 33, ještě 2! Jana poslala 2 SMSky, bohužel z nějakého neznámého důvodu odpověď zpět prostě nepřišla. Kruci, to se snaží zvyšovat napětí?! Martin, poslední spása, poslal jednu - 34 - a pak i druhou... a vyhráááááááál!!!! Teda JÁ vyhrál! :D Takovou radost jsem neměl už dlouho. :) Jsem šťastnej jak veš v kudrnaté kštici. :-) Tímto chci všem třem ochotníkům poděkovat, ať jim to pánbůh vrátí na dětech. :))
Teď už to musí ten kámoš jen vyzvednout, někde se sejdem a 7.2. hurá na Yamato do Janáčkova divadla. :-) Jen doufám, že tam nebudu muset v kvádru nebo v nějakých podobných hadrech, nemám to rád.

Počítal jsem si, kolik jsem za ty SMSky dal, když počítám i ty 4 nevydařený SMSky, tak dohromady mě to vychází na ... 690 Kč! Což je stejně, jako bych platil v prodejně. :)) No, ale aspoň jsem si užil trochy toho adrenalinu, že. :)
Příště už ale tady na ty SMS soutěže zvysoka dlabu! :-D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Si blázen.

m1c4a1 řekl(a)...

Nejsi první, kdo mi to říká. :D