19.1.07

Tak jsem projel podruhý TIN

Rintintintintin!! Populární hláška Crazy froga padala i z crazy Michala, když jsem se jak blázen učil už podruhý na teoretickou informatiku (= TIN), tzn. na 1. opravnou zkoušku. Po víc jak polovině měsíce intenzivního učení se člověku podruhý na to dívat prostě nechce, chybí motivace, nálada, vidí to všecko znova a prostě je to humus. Zvlášť u takhle náročnýho předmětu, píšu opravnou zkoušku i z pokročilých databází, ale to mě netrápí tak moc, jako TIN.
Pak začala zkouška, dostal jsem zadání a ... prostě zase nic, po teoretické stránce tomu rozumím, po praktické sám něco zplodit, to je hrůza. Rozumět teorii teoreticky je ale fajn, ne? :-> Tak jsem mu tam napsal velkým písmem přes půlku stránky "TAK PŘÍŠTĚ. A UDĚLEJTE NÁM TO LEHČÍ", podepsal se, opsal si zadání a odešel.
Říká se, že TIN je nejtěžší předmět v magisterským oboru, když člověk udělá toto, udělá už všecko. Já chci taky!! Co se dívám do informačního systému, tak napoprvé to dalo 128 lidí z 341; z těch 213, co to ještě neudělali, to dá nejvýše 135 lidí, protože 78 lidí nemá ani zápočet (tzn. potřebných minimálních 20 bodů nasbíraných během semestru). Já zápočet naštěstí mám (něco málo přes 23 bodů), ale stejně je to hegeš.
Druhý a zároveň poslední opravný termín budu psát 1.2., do té doby se to snad nějak dokážu naučit... asi se z toho zblázním, ale MUSÍ to jít! Když jsem zvládl podobně těžký matematický struktury, tak zvládnu i toto, saakra! Tento předmět bych opravdu nerad opakoval.

Teď se vrhnu na ty databáze, včera jsem si udělal siestu, koupil jsem pavoukům konečně vlhkoměr (mají tam 80% vlhkosti, což jde), mrknul se na film Butterfly effect (skvělý kousek) a šel spát... dnes zase "hurá" na učení.

Žádné komentáře: