6.1.07

Spojená dvojčata

Narazil jsem na netu na neuvěřitelnou hříčku přírody: 16-letý holky Abby a Brittany, který jsou k sobě srostlý, siamský dvojčata prostě, který mají jedno tělo a 2 hlavy. Ne že bych siamský dvojče někde na videu ještě neviděl, ale toto je jiný. Úplně žasnu, jak to ty holky berou přirozeně, jak se tím netrápí (nebo to aspoň nejde vidět), jak žijou normální život. Během té chvilky mi přišly úplně normální, i když mají vlastně dvě hlavy... ne, pardon, jedno tělo. Je těžký o tomto mluvit a neurazit, ale napadá mě tolik otázek, který by mě zajímaly... třeba kdy se tělo rozhodne, kterou hlavu bude poslouchat? A jak spolu žijí, nemají ponorkovou nemoc? Jak berou svoje tělo, jako svoje, jako té druhé sestry nebo jako jejich? Nedokážu si představit pocit, že sdílím s někým svoje tělo, to prostě nejde. Nervová soustava je v jisté části těla společná, ovládají ji nějak oba mozky a když ano, jak se ty spolu dorozumívají? Pokud se dorozumívají, můžou ty holky vědět, na co myslí ta druhá? A když jedna něco nechce a druhá ano, která ovládne tělo?
No je to prostě zázrak. Video s těma holkama je tady, mrkněte se (jo a druhý jsem našel na stránce zde, jinak mají i profil na myspace.com):

Žádné komentáře: