2.1.07

Vektorový editor

Rozhodl jsem se hodit na web zdrojové kódy našeho vektorového editoru, pokud se někdo chce podívat, využít to, naučit se z toho trochu Javu. Náš tým už za to body dostal, tak proč to křečkovat doma. :-)
Jediný, co bude případně třeba upravit, tak je přístup k databázi Oracle, myslím tím jméno a heslo. Prostě celý string url v souboru database.java na řádku 128. Přece vám nedám přístup na naši školní databázi. :) Ta se myslím stejně po semestru vypne.

Zdrojové kódy jsem hodil na můj webserver, nezaručuju 100%-ní dostupnost, když třeba nebudu mít zapnutej počítač a nebo když jsem pod Windowsama. Sice mi to jede skoro furt, ale pro jistotu. :) Máte je zde: http://kobylnice.net:22001/~m1c4a1/pdb-projekt.tar.gz. Informace ke spuštění a kompilaci jsou v tom archivu, jinak pro nadšence dodám, že je opravdu třeba mít ten Oracle a nainstalovaný JDK.

Jinak dnes jsem byl na té zkoušce z teoretické informatiky, děs běs. No asi se na to 18.1. podívám znova na opravným termínu. :-]

Žádné komentáře: