5.1.07

Till I collapse

Vypůjčil jsem si název z písničky od Eminema, protože to vystihuje celej dnešní den. Dnes jsem psal zkoušku z matematických struktur. Co tomu předcházelo? No... nespal jsem. Celou noc jsem se díval na přednášky, výroková a predikátová logika šla okolo mě, pak algebry, grupoidy, monoidy, grupoidy, grupy, okruhy, tělesa, pole... uáá, peklooo! Nalíval jsem se zeleným čajem, vypil jsem toho snad 4 litry, ládoval se furt nějakým jídlem, hlavně aby tělo nechtělo spát. A ráno na devátou do školy na zkoušku.
Tu jsem nějak napsal, seděl vedle mě jeden pisálek, tak snad to nějak vyjde :). Po zkoušce hned na CVT a začali jsme dělat s kámošem projekt ve VHDL, takovej jednoduchej mediánovej filtr, kterej slouží k antialiasingu obrazu + bubble a quick sort v C. Celkem trivialitka, za 25 bodů úplně lahůdka, zítra to doděláme odpoledne; když to srovnám s utrpením se SmallDEVSem a "jen" 20 body maxima, tak se mi chce křečovitě zasmát.
Konečně jsem doma, 31 hodin jsem nespal, jedl jsem naposledl před 15-ti hodinama, jedu prostě "till I collapse". Ale teď do sebe hodím nějakej ten chleba, mrknu na 1 díl Simpsonových a tradá do měkkoučké postýlky.

Žádné komentáře: